Het is zondagavond. Nederland zit met het bord op schoot Eredivisie-voetbal te kijken. Na de wedstrijd worden de spelers snel na elkaar geïnterviewd in de tunnel. Achter hen zie je reclameborden met alle sponsoren erop. Die moeten goed te zien zijn. Niet alleen achter de lange keeper, maar ook achter de kleine middenvelder. Voor de interviewer is dat geen probleem. Met één druk op de knop zet hij de borden hoger of lager.
De vraag
Sports Exposure vroeg ons om een oplossing voor het ophangen van twee sponsorborden, in een hoek van 90 graden. En: de borden moeten snel en eenvoudig omhoog en naar beneden kunnen.
Onze oplossing
Wij zorgden voor een licht en makkelijk verrijdbaar en elektrisch verstelbaar ophangsysteem, waarin je de twee borden in een hoek van 90 graden kunt hangen. Waar we onze opdrachtgever blij mee verrasten: beide borden breng je eenvoudig en snel – met één druk op de knop – tegelijkertijd omhoog en naar beneden. Je hoeft ze dus niet los te bedienen. En dat scheelt tijd! De borden hangen inmiddels in alle voetbalstadions in Nederland. Van FC Utrecht tot FC Groningen. En daar zijn we trots op. Elke zondag weer.
Over Sports Exposure
Sports Exposure verzorgt vooral reclameboarding bij sportwedstrijden die op televisie worden uitgezonden. Bijvoorbeeld tijdens hockey- of schaatswedstrijden. En dus ook tijdens voetbalwedstrijden in de Eredivisie, Jupiler League en buitenlandse voetbalcompetities.