Waarmee kunnen we je helpen?
Wil je meer weten over bijvoorbeeld de levertijd of prijzen? Bekijk of jouw vraag hieronder staat.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
We helpen je graag verder.
Contact
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Vul het contactformulier in of bel ons op +31 (0)594 55 43 00. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Hou er wel even rekening mee dat wij op vrijdag een uurtje eerder dan normaal gaan genieten van het weekend. Op vrijdagen sluiten wij om 16.00 uur.
Altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en acties?
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief van ErgoXS. Dan ben je automatisch als eerste op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en het laatste nieuws omtrent ophangsystemen.
TÜV-certificering
Bestellen
Hoe koop ik producten van ErgoXS?
Wil je een product kopen? Dat kan! Leuk! Graag! Neem daarvoor contact met ons op. Wij zullen je aan dealer koppelen. Deze dealer zorgt dat het proces – van bestelling tot montage op locatie – soepel verloopt.
Onze dealers zijn verspreid over het hele land én meerdere Europese landen, dus er is altijd eentje bij jou in de buurt. Alles om de lijnen zo kort mogelijk te houden en mocht je tegen problemen aanlopen dan is hulp altijd dichtbij. Wel zo fijn! Ook kan een dealer zorgen voor alles wat je – naast een ophangsysteem van ErgoXS – nog meer nodig hebt.
Ik heb jullie producten bekeken, maar vind niet de juiste oplossing. Wat nu?
Naast onze standaardproducten, maken we ook systemen speciaal op maat. Voor ons is geen uitdaging te groot en we hebben bijna overal een oplossing voor. Je kunt ons het beste even bellen en om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Waar vind ik een prijsoverzicht van jullie producten?
Dealers kunnen een prijsoverzicht aanvragen door contact met ons op te nemen. Bij grote aantallen of een oplossing op maat maken we graag een speciale offerte.
Levering en transport
Wat zijn jullie transporttarieven?
De kosten voor transport en logistiek zijn:
Transport binnen Nederland
Eerste pallet € 55
Vervolgpallet € 42,50
Tijdzending binnen NL marge 0-1 uur € 55
Tijdzending binnen NL marge 1-2 uur € 45
Tijdzending binnen NL dagdeel € 25
Transport naar België
Eerste pallet € 85
Vervolgpallet € 85
Transport naar Duitsland
Tot 300 kg € 100 per pallet
Tot 600 kg € 180 per pallet
Tot 900 kg € 220 per pallet
Transport naar overige landen
Op aanvraag
Wat als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?
Heb je een bestelling ontvangen? Voordat je je handtekening zet, check de bestelling eerst op gebreken of beschadigingen. Klopt er iets niet? Doorloop dan de volgende stappen:
1. Zorg alléén in het geval van duidelijke vrachtschade dat de aard en de omvang van de schade is genoteerd op de (CMR) vrachtbrief.
2. Zet daarna pas je handtekening.
3. Neem een foto van de schade.
Stuur ons binnen 48 uur een mail met de foto en vermeld daarbij de schade. Ons mailadres is: info@ergoxs.com. We nemen daarna contact met je op om te zorgen voor een oplossing.
Retourneren
Wat moet ik doen als ik producten wil retour sturen?
Het retourneren van een kapot onderdeel of product gaat als volgt. Je neemt contact met ons op door een mail sturen naar info@ergoxs.com of door telefonisch contact op te nemen via met +31 594 554300.
Je ontvangt dan van ons een retourformulier. Op dat formulier staat het RMA-nummer dat je als referentie moet gebruiken. Het formulier stuur je samen met het kapotte onderdeel of product naar:
ErgoXS RMA
Referentie: [RMA-nummer]
Feithspark 5
9356 BX Tolbert
Nederland
Hou er wel rekening mee dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn.
Bewaar altijd goed je verzendbewijs tot je retourzending door ons is verwerkt.
Heb je een product dat onder garantie valt? Neem dan even contact met ons op.
Garantie
Heb ik garantie op mijn product?
Voor alle ophangsystemen die je bij ons koopt geldt een 5 jaar carry-in-garantie op onderdelen. Gaat een product stuk binnen de garantieperiode en kun jij daar niets aan doen? Dan heb je mogelijk recht op een vervangend onderdeel, een reparatie of als repareren niet mogelijk is: een nieuw product.
We vragen je om het kapotte product of onderdeel aan ons toe sturen (let op: de verzendkosten zijn altijd voor jouw rekening). Vervolgens bekijken we of de schade onder de garantie valt. Als dat zo is, dan zijn de kosten voor een vervangend onderdeel en het verzenden van dit onderdeel naar jou, voor ons. Valt de schade niet onder de garantie? Dan zijn deze kosten voor jou.
Showroom
Kan ik een product voor mijn showroom bestellen?
Geweldig als je een van onze producten in jouw showroom wilt presenteren. We geven je dan ook graag een speciale showroomkorting. Je kan dan beste even contact met ons opnemen.
Dealersupport
Kan ik als dealer (verkoop)ondersteuning van ErgoXS verwachten?
Ja! Zo vind je productsheets, informatieve teksten en afbeeldingen bij de producten op onze website. Heb je nog iets anders nodig? Neem dan even contact met ons op.
En zoek je persoonlijk advies of verkoopondersteuning bij een project of oplossing op maat? Laat het ons weten. We denken graag met je mee.
Ben je een dealer en werken we nog niet samen maar zou je dat wel graag willen?
Neem dan contact met ons. Wij maken graag met je kennis om te bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.